dinsdag 29 oktober 2013

WELKOM!

Ik ben Judith van Dooren, ik ben 42 jaar en maak al jaren kaarten. Mijn favoriete techniek is borduren gecombineerd met een 3d-plaatje. Daarna ben ik overgestapt op borduren met kralen op cd's. Mijn ontwerpen en uitgewerkte kaarten hiervan hebben in Hobbyjournaal gestaan, en ook 2 keer in het Hobbyjournaal jaarboek! Sinds een jaar heb ik een Double Do Xl en vind ik het ook leuk om mijn borduurkaarten te combineren met leuke malletjes. Op dit moment vind ik het vooral erg leuk om borduren te combineren met vintage, een 'ouderwetse' stijl. Soms maak ik ook scrapkaarten in de vintagestijl zonder borduren erbij. Ik gebruik graag de producten van Nellie Snellen,ik ben ook lid van haar club en haar facebook. Ik heb twee keer meegedaan aan wedstrijden op haar club en alle twee de keren heb ik een leuke prijs gewonnen! Wekelijks verkoop ik mijn kaarten tijdens de repetitieavonden van Christelijk Mannenkoor Assen. Regelmatig zal ik hier mijn nieuwste kaarten, doosjes enz laten zien. Ook zal ik af en toe een zelf geschreven column plaatsen! Veel kijk- en leesplezier! Groetjes, Judith

1 opmerking: